Monday, April 23, 2007

Visul unei nopti de primavara

Iata ca a trecut si majoratul meu. Contrar asteptarilor(care erau bine intemeiate), m-am distrat destul de bine(cel putin asa imi amintesc). N-o sa fac precum colegul si partenerul meu de majorat radoo, n-o sa dau detalii tehnice, ci o sa povestesc totul din punctul meu de vedere.
In primul rand, trebuie precizat faptul ca punctul meu de vedere era cam volatil. De fapt, mie mi se pareau mai mult puncte colorate de vedere care se miscau in cerc...
Descrierea detaliata a faptelor o aveti pe blogul lui radoo(nu pun linkuri ca mi-e lene, uitati-va la blogroll daca vreti sa vedeti altceva in afara de blogul meu). Asa ca eu o sa prezint doar niste "highlights":
-pana pe la 10 a fost normal...am mancat, am vorbit, mai un fotbal, mai un banc, o atentie, o maslina etc.
-pe la 10 a inceput "distractia"...dans, muzica etc etc...
-"delectarile bahice" (de la bacchus, nu de la bahmuteanu, informati-va pe wikipedia) au inceput tot pe la 10...
-"beatitudinea" a continuat pana dupa 12...imi amintesc ca eram cuprins de o stare euforica("lume, cat te iubesc!/sufletul mi-e bomba, explodez!" sau ceva de genu'):
-pe la 12 am fost aruncat de 18 ori spre luna, apoi stropit cam peste tot cu sampanie;
-dupa 12 petrecerea a continuat neintrerupta pana pe la 2-3, dans frenetic pe diverse genuri muzicale(de la trance pana pe la rock), apoi jumate de ora de "polemici politice cu godies si dadu" pe tema "basescu vs geoana", apoi...de aici nu prea imi mai amintesc bine, cred ca am adormit pe la 4;
-un actor principal a fost "mr. grant si licoarea lui magica", care a fost, pe rand, aclamat si declamat ovationat si ostracizat, idolatrizat si condamnat, cel mai important lucru e ca a fost consumat si ne-a facut pe toti sa ne simtim bine (adica pe mine, pe godies si pe caporalu');
Rezultatele petrecerii: mahmureala, dor, un sentiment frumos de "eh, that was nice", fericire, oboseala etc etc.
All in all, a fost o petrecere reusita(zic eu). GG tuturor, onoarea e de partea mea avand ca invitati pe majoritatea persoanelor cu care as petrece oricand(plus alte cateva, absente din motive regretabile).
Cea mai tare amintire: noi toti, sarind in cerc si cantand "am doar 18 ani...".

1 comment:

Anonymous said...

si pt mn a fost o onoare sa te stropesc q sampanie...bine...nu stiam unde va nimeri....dar a iesit bn:D:D:D ai fost super tare :)) mai ale faza q maioul =))