Sunday, April 15, 2007

The bed of our dreams

Azi, in timp ce discutam cu cineva pe eternul messenger, a venit la un moment dat vorba despre
pat. In momentul acela mi-am dat seama cat de orb am fost pana atunci. Patul e cel mai important
obiect pe care il folosim zi de zi. Omul modern nu poate trai fara el. Fie ca e o canapea, pat
dublu, triplu, matrimonial, suspendat, patul e cel mai bun prieten al omului. Patul nu te
dezamageste niciodata, patul te asteapta cuminte in fiecare seara, patul nu te grabeste niciodata
sa te asezi in el, patul nu se plange nicodata ca il "bruschezi" sau ca sari in el, patul nu se
supara daca il neglijezi sau daca nu l-ai mai aranjat de o luna, patul nu te minte. Asa ca,
rugamintea mea este ca, din cand in cand, sa va ganditi la patul vostru si la ce ati fi voi fara
el. Eu stiu ca ii datorez multe si ii sunt etern recunoscator pentru noptile cu vise frumoase si
somn linistit.

2 comments:

Anonymous said...

shi daca ai facut pipi in pat?:|

Anonymous said...

inseamna ca puti!!dooh!