Friday, April 27, 2007

Shitty.

Totul incepuse bine...dimineata aproape perfecta, scoala putina(a inceput tarziu si s-a terminat devreme) etc.
Undeva, ceva s-a rupt pe parcurs. In momentul asta sunt intr-un fel de transa suprarealista. Sangele meu supracofeinizat fuge ca nebunul prin vene, il simt undeva in gat... Inima mi-a luat-o razna(la propriu, cred ca am pulsul peste 200), capul sta sa explodeze. Pe scurt, stare shitty. Nervozitate, iritare, agitatie. Vreau sa fug, sa zbor, sa urlu. Vreau sa dorm, dar nu pot, asa ca ma plimb de nebun prin casa. Somebody please come and set me free...

[later edit] 3 ore si 10 ture de stadion mai tarziu, lucrurile au revenit la normal. Soarele apune dupa blocul din fata geamului meu, ca in fiecare seara. Lui ii dau toate nelinistile, grijile, temerile mele. Si el imi zambeste...


2 comments:

Anonymous said...

exista si cafea decofeinizata....

G.! said...

Radu, poluezi blogosfera!!!