Friday, April 6, 2007

O scoala mai buna(part 2)

Azi a fost ultima zi de training. Uite ca pun si un link mai explicit(unde vor explica cei cu cimentul cum sta treaba, ca sa-mi scurteze mie munca). Pe scurt, a fost...genial. In 5 zile...pe langa faptul ca am invatat tot felul de lucruri care or sa ma ajute(sunt convins) mai tarziu in cariera, am aflat ca se poate si o altfel de scoala(din nou jos cu sistemul de invatamant din Romania!!), m-am descoperit mult mai bine pe mine, am aflat mult mai multe despre cine sunt si ce vreau, mi-am stabilit niste obiective pt. viitor(l-am "proiectat") si, bineinteles, m-am distrat enorm. Detalii "tehnice" nu pot/vreau sa dau acum, pentru ca pur si simpu, ar insemna prea mult de tastat(plus scanat manual, plus upload-at poze etc). Pozele cu noi in diferite ipostaze pe parcursul cursului vor veni, probabil, saptamana viitoare.
P.S.: Am uitat sa spun care sunt cele mai importante lucruri pe care le-am invatat:
1) Holcim nu polueaza!!!
2) Holcim rulz!!!
3) Holcim rulz even more!!!
4) Holcim nu polueaza!!! Extraterestrii fac asta...
(concluzii trase in urma stagiului de "indoctrinare" de saptamana asta... :D).
Peace everybody and a world without cement dust!!!
(apropo, daca se hotaraste cineva sa ia in serios ultima parte a postului, va trebui sa-l dezamagesc...holcim de fapt a bagat doar banii in chestia asta, de restul s-a ocupat firma de consultanta & training Corporate Dynamics, gg trainerilor Mihai si Iulian, you guys rule)

No comments: