Wednesday, April 4, 2007

O scoala mai buna

N-am mai postat de ceva timp pentru ca am fost ocupat. Destul de mult.
De trei zile particip intr-un program de "training" pentru tineret, organizat de o firma multinationala cu fabrica pe la noi prin oras(cam singura intreprindere mai mare care functioneaza pe la noi). E un curs modern despre cum sa-ti contruiesti viitorul. Un "insight" care ar trebui sa ne arate cum sunt trainingurile la care mai mult ca sigur o sa participam mai tarziu, in cariera. Invat multe lucruri interesante, timpul petrecut aici e mult mai bine folosit decat la scoala. Comunicare, lucru in echipa, tot felul de chestii care tin de psihologia relatiilor interumane, termeni si idei de care o sa ne lovim mai tarziu si multe altele care nu-mi trec acum prin minte. Dar in primul rand, cel mai important lucru este ca programul e motivator. In fiecare zi, unul din trainerii nostri ne zice: "Sunteti la varsta la care puteti sa faceti orice din voi. Important e sa vreti". Aceste fraze au ajuns un fel de "motto" pentru mine, ma simt mult mai motivat, mai determinat sa fac ceva cu viata mea, sa reusesc.
Mai am inca 2 zile de curs, in care sunt sigur ca voi acumula niste cunostinte extrem de folositoare, pe care le astept cu nerabdare.
A, inca ceva: cursul e extrem de distractiv si de interactiv. In alte cuvinte, super tare frate! GG Holcim(uite ca pana la urma fac si putina publicitate :P ).

4 comments:

Alexandru Hagi said...

Mah, o multinationala este motivata sa faca asa ceva pentru comunitate pentru ca gaseste beneficii in asta. Statul nu... La stat merge spaga!

Anonymous said...

Am fost si eu anu' trecut si a fost super... Si chiar am invatat ceva :), sunt convins ca si tu vei invata multe :). Ce mai face mihai? :P

Teleapatic said...

mihai e bine, e super de treaba, la fel si colegul lui, iulian, amandoi sunt traineri extrem de buni...

Anonymous said...

mah yo sunt convinsa k a fost misto..faza e ca si aici e "coruptie" la alesul compunerilor:D..(si nu ma refer la tine:P)