Monday, April 16, 2007

Optspe'

Mai sunt cateva ore si voi fi, oficial, major. De fapt, voi implini varsta care atesta ca esti major. Pentru ca maturizarea nu se face intr-o secunda, ci in mii si mii de secunde in care esti copil sau adult sau cate putin din fiecare.
Privind inapoi, nu simt vreun pic de nostalgie. Exista sentimentul ca ar fi putut fi mai bine, ca as fi putut sa profit mai mult de copilaria mea, dar, asta e..."you'll never change what's been and gone". Pastrez amintirile (fie ele frumoase ori mai putin frumoase) si merg mai departe.
Niciodata nu mi-a placut ignoranta aceea specifica perioadei de copilarie. Am vrut mereu, si vreau in continuare, sa stiu mai mult, sa simt mai mult, sa fiu mai mult...Privirea inainte, mereu inainte, spre un viitor pe care nu mi-l mai fac altii si care depinde numai de mine, spre un cer mai senin, spre o iarba mai verde si spre noi limite ce asteapta sa fie distruse.
It's the end of the world as i know it...and i feel fine :)


3 comments:

Radoo said...

we are all grown up now.......i am proud of you my friend....keep it up.....

Alexandru Hagi said...

shut up radu! you're polluting the internet!

Anonymous said...

hagi..yo zic k ajunge..leave radu allone..