Wednesday, May 2, 2007

O zi mult prea lunga

N-am mai scris de mult ce se intampla pe piciorul de plai (mai bine zis negul din calcaiul
plaiului) unde imi duc zi de zi existenta, adica la scoala. Nu ca ar interesa pe cineva, dar macar
ma mai descarc si eu din cand in cand.

Azi - mare zi mare. Teza la mate. Mai mult de jumatate din mirificul nostru colectiv erau
extaziati - pur si simplu in transa (dupa 4 zile de invatat si repetat si lucrat intens, ii
inteleg).

"Stii cutare teorema? Eu habar n-am..." - si ce vrei sa-ti fac eu? Bravo tie...

"Oh shit, n-am lucrat nimic din capitolul asta" - E un capitol intreg dammit cum poti sa stai 4
zile si sa nu faci nimic din el?

"Vai fata, (exprimare care ma exaspereaza pana la punctul de fierbere interna) am stat tot
weekendul sa invat la mate si parca vad ca imi da tot 6 sau 7." - Pai DUH, daca stai si inveti
exercitiile din manual pe de rost si te rogi sa pici pe unul din ele, mi se pare logic.

"Mi-e asa de frica...Si mi-e frica tocmai pentru ca sunt atat de bine pregatit(a)." - Ah come on,
cand am auzit-o pe asta mi-a venit sa-mi iau campii si sa ma duc cu ei departe, departe...

Pe scurt, in pauze clasa era impanzita de un miros pregnant de ipocrizie pura(sau diluata un pic),
"tocilarism" de rang inalt, vaiete mai ceva ca in camera de gazare si o frenezie ametitoate a
invatatului pe ultima suta de metri, care imi provocau o ameteala criminala..mai ales ca eu vroiam doar sa dau teza si sa scap mai repede.

Intr-un tarziu, vine si momentul critic. Nu mai comentez intarzierea de un sfert de ora a
stimabilului nostru profesor, nu comentez nici subiectele abia lizibile, scrise intr-o pauza si
date maselor spre a le tortura incet si sigur ca o picatura chinezeasca, nici paranoia exacerbata
a stimabilului domn profesor, de fapt nu mai comentez nimic. Nici macar accesele de oftica ale
anumitor persoane, care pur si simplu nu puteau suporta gandul ca au umplut jumatate de caiet in 4 zile doar ca sa rezolve jumatate din problemele de la teza.

Tragand linia si adunand, ajung undeva pe minus cu starea de spirit dupa cele 7 ore de scoala, asa ca mai bine nu mai socotesc. Mai scadem o zi din AMR si visam la vacanta, la mare, la 3 luni fara profi, la...hehe, e incredibil cat de mult pot sa ma amagesc. Mai e o luna de tortura si nu pot
decat sa strang din dinti si sa merg mai departe. 


1 comment:

Radoo said...

nu e nimic nou in ceea ce vezi.....
e viata noastra de CACAT!