Monday, July 30, 2007

Summer?

Avand in vedere ca sarmanul meu calculator a sucombat din cauza caldurii, iar biroul meu se afla in cel mai racoros colt din apartament, m-am gandit sa ma asez la el, sa pun mana pe foaie & pix si sa mai aberez cate ceva, sa mai fericesc putin cititorii fideli (cei 2 sau 3 pe care ii santejez si ii oblig sa-mi citeasca dejectiile intelectuale).

Afara e cald. Dar presupun ca n-aveti nevoie sa va spun eu asta, puteti sa verificati si voi scotand o mana pe geam si asteptand sa se parjoleasca. Tara arde si eu...eu nu ma pieptan, dar fac un lucru aproape la fel de nefolositor. Consum energie, cerneala, hartie si neuroni, cand as putea, pur si simplu, sa...Sa ce?

Vara e frustranta prin simplul fapt ca n-ai ce face. Bun, mai iesi cu prietenii/prietena, o data, de 2 ori, de 3 ori, dar pana la urma tot te plictisesti si, paradoxal, astepti inevitabila zi cand zici "vreau inapoi la scoala".Pentru ca vara e "fun" pana la un punct. Dupa ce ai depasit acel punct....well..nu mai e "fun". Si caldura pe care abia o asteptai incepe sa te exaspereze, si iti dai brusc seama ca prietenii/prietena sunt....aceiasi si spui: "Hey, asta nu e vara pe care mi-o doream!".

Tought luck.

Sucks for you.

Bummer, dude...

4 comments:

Anonymous said...

da, chiar ca summer sucks. chiar daca te-ai duce sa te plimbi pana ai vedea toata lumea, si ai cunoaste alte locuri si alti oameni, ai fi insotit de aceleasi persoane, si tot ar fi plictisitor. si da...tot scrisul e cel mai bun mijloc de a iesi din "summer's routine", altceva chiar n-ai ce sa faci. P.S.:cred ca ai mai multi cititori decat crezi (mi-am adus aminte ca ai promis la inceput sa nu te uiti la trafic si ma gandesc ca poate nu sti cati te citesc).

Anonymous said...

Hehe...asta e una din promisiunile pe care n-am reusit sa o tin. Ma uit la trafic. Ocazional. Dar nu ma chinui sa-l cresc. I just write ;)

Anonymous said...

pai asa sa faci, sa nu scrii pt trafic. Oricum, ai cititori fideli, destui, cred eu. :P

Anonymous said...

...Ne-am plans de vara...si acum a venit toamna...Care e prea rece...Si prea deprimanta...