Thursday, July 12, 2007

Food for the soul

Din lipsa de idei constructive, m-am hotarat sa postez niste recomandari muzicale. Daca tot imi petrec mare parte din zi cu muzica pe langa mine, in casti/boxe, de ce sa nu scriu cate ceva despre ea?
Recent au aparut albume noi ale unor formatii destul de cunoscute, albume asteptate de fani de ceva timp.

In primul rand, Good Charlotte, cu al lor "Good morning revival". bunicel. Straluceste dar nu lumineaza, precum intreaga lor creatie muzicala de pana acum. Acelasi stil pop-punk relativ comercial, cu linie melodica destul de nice, instrumentatie ok, versuri cam prea "straightforward" pentru gustul meu, dar acceptabile. Per total, un album ok, dar sunt putin dezamagit de baietii de la GC. Putea sa iasa mai bine. piese cu steluta: "The river" si "Dance floor anthem".

Linkin Park. "minutes to midnight" s-a vrut a fi un pas inainte spre un rock mai matur si, in mare parte, presupun ca au reusit. Maybe it's just me, dar am observat o scadere a frecventei de lamentari si invective la adresa existentei lor patetice si la cat de "torn" si "broken" sunt ei (ei fiind eurile lor lirice) si o inclinatie spre "social responasbility" in cateve din piese (inclusiv what i've done). Soundul e bun. Mai bun ca pana acum, zic eu, nefiind un mare fan LP. Ca impresie generala, albumul e bun. Piese cu steluta: "What i've done", "In between", "In pieces", "Hands held high".

The Killers. Recent au inceput sa apara pe la radio, au si un videoclip parca. Mi-au trezit interesul cu piesa "for reasons unknown" si am downloadat albumul. Si am fost placut surprins. Sufletul meu de alternativist a fost uns de acordurile baietilor. Sunt chiar buni. De azi dimineata (adica de vreo 4 ore) albumul lor ("Sam's Town") e pus pe repeat la mine in playlist si nu m-am plictisit inca. Il recomand oricarui individ cu o oarecare cultura muzicala sau pur si simplu inclinatie spre genul asta de muzica. Thumbs up si 10 respect points pt tipii astia. Piese cu steluta: "When you were young", "Bling", "For reasons unknown", "Read my mind", "This river is wild"(2 stelute pentru piesa asta).

1 comment:

Anonymous said...

The killers sunt f.f. tari :X Nine Inch Nails ai incercat vreodata? :P