Thursday, March 8, 2007

Primul post

E ora 8:18. Timp de fix 18 minute imi aranjez blogul cu aceeasi atentie cu care bunica mea aseaza mileurile din biblioteca dupa ce sterge praful(pentru cei care nu o stiu pe bunica mea, asta inseamna cu o atentie foarte mare). Acum, in sfarsit, a venit vremea sa imi vars dejectiile intelectuale pe o foaie (monitor) suspicios de alb(a).
Cine sunt si ce vreau..hmmm...Who knows? Daca stiam asta, probabil nu mai simteam nevoia sa imi pun gandurile intr-un jurnal online ca sa fie disecate de toti nubii(inca nu stiu cum m-am hotarat sa fac chestia asta). Nu stiu cine sunt, nici ce vreau de la viata(lucru care ar trebui sa ma puna mai mult sau mai putin pe ganduri, avand in vedere ca sunt aproape major) dar important e ca vreau sa aflu. In clipa cand voi afla raspunsul la titlul blogului meu, o sa-l inchid...forever. Pana atunci, promit sa nu ma uit la trafic, sa nu scriu pentru commenturi ci doar pentru mine, promit sa nu ma imbolnavesc de sindromul hi -5. Cam multe promisiuni pt. un prim post, asa ca o sa-l inchei aici. 
Zarurile au fost aruncate etc etc (no need for excessive melodrama). Restul e in mainile
 sortii, karmei, ale lui Dumnezeu sau Allah sau ale "butterfly effect"-ului. Peace...

3 comments:

Anonymous said...

Felicitari de blog. Sper sa fie unul bun. Vreau sa te adaug la blogroll cum sa te adaug, cu ce nume?

Teleapatic said...

In principiu cu ce nume vrei...Lucicanul ar fi ideal insa...

Anonymous said...

Но им очень редко удается вести себя по джентльменски
!!!