Wednesday, November 14, 2007

Dezorganizare si rearanjament

Zilele astea mi-am revenit dintr-o perioada nefasta din punct de vedere al starii mele de spirit.

Incepusem sa "go soft", nu mai raspundeam pentru ceea ce gandeam/simteam, si, fara sa-mi dau seama, ma scaldam intr-o baltoaca de material lacrimogen si sirop ieftin; legat la ochi si refuzand sa ascult vocea ratiunii care urla din toti rarunchii sa "snap the hell out of it", am scris, si am scris din nou, pana mi-am dat seama (ajutat putin de cei din jurul meu, care urlau si ei din toti rarunchii) ca asta nu sunt eu, ceva nu e bine, ceva s-a schimbat si acel ceva trebuie schimbat la loc.

O sa-mi spuneti ca "si baietii plang cateodata". Posibil. Dar nu e un lucru pe care sa vrei sa-l impartasesti lumii. Ce sens are sa scrii pe blog chestii pe care doar tu le intelegi si pe care ceilalti or sa le inteleaga gresit? Tine-le pentru tine; lucru pe care n-am reusit sa-l fac; intr-un moment de slabiciune, am cedat, ceva acolo inauntru s-a rupt si am luat-o razna.

Well, here i am, the old me is back, ready for some old-fashion, classic blogging. Mai serios, mai acid, mai nepasator si mai putin "moale", ceea ce nu poate insemna decat "mai bun".

4 comments:

Anonymous said...

Ye rite ...lucik's gone cucu :P. Revenind ..."Mai serios, mai acid, mai nepasator si mai putin moale" cel putin din punctul meu de vedere nu poate insemna mai bun. Si get real ... vrei sa zici k tu nai plans niciodata ??? Iti spun 100% k nu "posibil" e sigur. Si cine neaga chestea asta minte sigur. Si sa stii k "Vocea ratiunii" nare mereu dreptate ...mia luat ceva timp sami dau seama de asta ...

Anonymous said...

nu zic ca n-am plans niciodata...poate ca da..poate ca nu...important e ca nu trebuie sa trambitezi sus si tare chestia asta.In relatiile cu ceilalti si mai ales pe un blog, "vocea ratiunii" are mereu dreptate.
Scriam intr-un comment undeva ca nu poti sa pui tva pe vise. E la fel de rau daca le asezi pe o taraba, la vedere, ca sa le cantareasca si sa le judece toti.

Anonymous said...

lol bha lushian...daca tzi-am zis noi ca eshti emo shi asha nu trebuia sa te oftici sh sa schimbi asta...daca asha eshti u"screw everybody"(asha sunt eu,dar se pare ca u nu:P)
vezi...te-au facut ashtia robotzeel...
m-ai dezamagit:)

Anonymous said...

Nu e vorba ca m-am ofticat, dar chiar era ceva in neregula...:P