Tuesday, October 30, 2007

I have seen things you will never see

Pierzand timpul cu scrieri pseudo-filosofice si cvasi-artistice, n-am mai scris nimic despre viata mea, asa cum e ea, fara simboluri, metafore, intelesuri ascunse si sugestii codificate.
Viata mea e plina. Plina de tot felul de nimicuri care ajung sa-mi acapareze timpul.
Pregatirea pt. facultate a intrat in ritmul ei, pe fagasul firesc; mate, fizica, romana, mate, fizica puse intre paranteze si ciclate la infinit. Bine, nu chiar la infinit, inca vreo 3/4 de an. Printre picaturi, se mai iveste timp de-o muzica, de-o carte (colectia Cotidianul ma aprovizioneaza cu literatura bunicica la saptamana) de-un film(a se citi "episod din grey's anatomy, in fiecare vineri si ocazionalele dvd-ripuri descarcate absolut ilegal si fara remuscari").
Scoala ma irita. Nu conceptul de scoala, ci majoritatea creaturilor ce o populeaza. Cateaodata mi se pare ca singurul lor scop in viata e sa demonstreze cat de putin ii duce.
Toti sunt stresati, ca viata-i grea, ca lumea-i rea... Transparenta, ipocrizie, grandomanie si prostie la tot pasul. Eu le vad pe toate si, intr-un fel straniu, ma afecteaza. Citandu-l pe amicul meu Charlie, "Ieremia sa-i pieptene..."
Scad un "1" din AMR si incerc sa inchid ochii, sa nu mai vad tot ce e in jurul meu.

Sunt singur intre orbi

7 comments:

Anonymous said...

zici ca te irita cei din jurul tau cu atitudinea lor....dar despre aroganta ta ce ai de zis???...tu care critici usor dar nu iti vezi propiile defecte.....

Anonymous said...

interesanta perspectiva "sunt singur intre orbi" de unde stii k nu esti tu orbu' ??? dupa cum zicea cineva mai sus din postu asta reiese k te vezi cam ... "way ahead" si uite un sfat... defectele oamenilor se vad cel mai usor , calitatile mult mai greu ... gandestete k asa cum tu vezi "prostia" , "ipocrizia" ... altora asa vad si ei defectele tale si din respect nu le zic ...

Anonymous said...

Deja 2 persoane care s-au simtit "afectate"...Nu ma mira.
De obicei nu discut posturile mele cu "amonimi", dar o sa fac o concesie:
-daca te simti ofensat de acest post sau daca tu consideri ca te vizeaza pe tine, atunci am avut dreptate, nu-i asa?
-daca nu te simti direct ofensat, dar esti manat de un simt launtric al dreptatii, n-am ce sa-ti fac, asta e povara ta;
-n-am zis niciodata ca n-am defecte, de fapt prin ce am scris azi mi-am dezvaluit un mare defect;
-e blogul meu pana la urma, aici am dreptul sa scriu ce vreau si sa nu-mi pese;
-care e mai ipocrit: eu, care scriu exact ceea ce cred/simt, sau tu, care n-ai destula coloana vertebrala sa arati cine esti?

Anonymous said...

dupa ce zici tu aici inteleg ca imparti oamneii in 2: prosti si ....categoria din care faci tu parte ...hmm deja imi suna mult prea cunoscut ... sati spun cum impart eu oamenii: oameni k tine care nu cred in ceea ce nu vad cu proprii lor ochi si ceilalti care poate nu sunt la fel de dotati intelectual dar care k oameni sunt mult superiori

buobi:D said...

bha ce verze...'ai de capu astora cu anonim:)))
incercatzi sa datzi shi voi o replica buna da va bagatzi mai adanc in kkt...shi din commentu tau la commentu lu teleapatic, ai omis ceva, intentionat ash zice..."sau tu, care n-ai destula coloana vertebrala sa arati cine esti?"sau ai uitat...daca ai uitat, shi daca nu...da-i u un add la bogdan_dobrescu2005 sa vedem care e parerea...ca sa nu zici ca nu vrei sa vada publicu;)

Anonymous said...

Vad cai atins o coarda sensibila :D, intrun fel sunt de acord cu tine k iti exprimi parerea direct da nui chiar asa. Poate k astia care "vor sa demonstreze cat de putin ii duce" pur si simplu isi traiesc viata. Intrun fel e mai bine sa faci ceva si dupa sa gandesti dak e bine sau nu. Dak stai sa tot te gandesti inainte dak e bine sau nu pana la urma ajungi sa nu mai faci nik. Poate deaia ti se pare k nu prea gandesc ... si eu cate tampenii am facut la care dak ma gandeam oricat de putin poate nu le faceam da nu pot sa spun k le regret. :D E totusi ultimu an ... feel it ... :D

Anonymous said...

mai luci........singurul lucru kre imi place din articolul asta e kestia q grey's anatomy....k la acelasi film ma uit si eu...in fiekre seara la kte un episod...pana adorm:D:D:D:))