Friday, October 5, 2007

O, autumn, where art thou?

Zi de vara in octombrie.
Soarele ma irita cu lumina lui prea puternica. Cerul senin ma priveste sfidator, de parca ar fi vina mea ca imi doresc sa ploua. Caldura e sufocanta, nu-si are locul, totusi e toamna, unde sunt zilele mohorate, ploioase, reci?
Toamna ne-a parasit. A plecat, s-a urcat intr-un tren si nu s-a mai uitat inapoi. Inapoi eram eu. M-a lasat dezamagit, deziluzionat, pe peron, asteptand-o.
In jurul meu, frunzele cad fara sa le pese ca toamna nu mai e, irosindu-si cantecul de lebada, reprezentatia finala; o frunza care moare vara isi rateaza spectacolul, ca un actor care il joaca pe Hamlet pe scena de la "O scrisoare pierduta", dezamagindu-si publicul.

Singur, pe peron, astept toamna.

Cerul imaculat imi surade in ciuda.

Nimeni nu observa frunzele ce mor intr-o zi de vara.

1 comment:

Anonymous said...

nu stiu altii cum sunt, dar mie chiar imi placeau zilele calduroase de toamna. uite, azi,de exemplu, a fost o zi ffff aiurea. a plouat, e frig...eu cred ca frunza care moare e mai fericita daca moare in bataia vantului cu iz varatic!;)