Friday, February 29, 2008

Un sfert de zi

29 februarie. Ziua unica. Cea mai importanta din toate zilele anului, prin simplul fapt ca o traim doar o data la 4 ani. In fiecare an avem craciunul, anul nou, pastele, ziua noastra si alte zile special de materialiste. Azi e altfel, pentru ca pe "azi" n-o sa o mai intalnim decat peste 4 ani. Singura zi in care putem sa zicem lucrul asta. Totusi, o sa o uitam ca pe oricare alta.
Ziua de azi simbolizeaza imperfectiunea noastra sublima; n-am reusit sa impartim anul intr-un numar egal de zile; sau poate n-am vrut. Poate am suras in gand cand am creat o zi care "apare" doar o data la 4 ani. Ne-am simtit mai aproape de divinitate. Si am vazut ca era bine.

1 comment:

Anonymous said...

Bha lucik tu ai o problema cu chestiile astea :D ... Fiecare zi e unik ... no sa mai fie niciodata 11 februarie 2008 si nici 10 februarie 2005 ... Pana acu ziua de azi imi simbolizeaza entuziasmul unora pentru niste variante stupide ... Toti k au aparut variantele k nush ce ... dudes si dude ... sunt doar niste subiecte ... Revenind ... sincer numi prea pasa k e 29 februarie sau 75 decembrie ... atata vreme cat e frumos afara :D