Thursday, June 28, 2007

Homecoming

In sfarsit am ajuns acasa. De unde? Din tara ceasurilor si a ciocolatei, din tara muntilor si lacurilor, din paradisul bancar al lumii si tinutul neutralitatii extreme. Elvetia.

N-am apucat sa vad prea mult din ea, calatoria a constat in: 3 zile pe drum pana acolo, 2 zile acolo si alte 3 zile de drum de acolo pana acasa. Prea multe n-ar fi de povestit aici, nu pentru ca n-as avea ce sa spun, ci pentru ca n-am nici timp, nici chef sa scriu kilometri de text fara folos. Pe scurt, m-am minunat incontinuu. De cat de frumos e la ei (nu ca ar fi cu mult mai frumos decat la noi, doar ca ei stiu sa-si puna in valoare frumusetile), de locuri, de oameni, de civilizatia care e cu secole inaintea noastra... Daca o sa vrea cineva sa-i povestesc, you know where to find me. O sa pun niste poze ceva mai tarziu, intr-o zi cu soare.

Anyway, acum am ajuns acasa, sunt pregatit sa-mi incep vara. Am gasit, la intoarcere, calculatorul reparat pe birou, un permis care ma asteapta sa-l folosesc, prieteni cu care abia astept sa ma distrez si o vara intreaga care ma asteapta sa o savurez.

I'm back in business!

No comments: